Kompleksowe usługi dentystyczne

W naszej klinice oferujemy kompleksowe usługi ze wszystkich dziedzin stomatologii. Oprócz wysokiej klasy sprzętu dentystycznego i materiałów wysokiej jakości wszystkie usługi świadczone są w komfortowym, luksusowym otoczeniu. Nowi pacjenci są mile widziani dzięki bezpłatnej konsultacji dotyczącej zdrowia jamy ustnej.

Ból zęba

Ból zęba może być spowodowany różnymi problemami. Badanie ustne może pomóc ustalić przyczynę.

Lęk dentystyczny

Oferujemy szeroki zakres usług, które pomogą Ci przezwyciężyć lęk i wreszcie cieszyć się dobrym zdrowiem jamy ustnej.

Złamany lub rozdrobniony ząb

Wyszczerbione zęby można leczyć przez połączenie kosmetyczne lub odbudowę porcelany.

Choroba przyzębia

Oferujemy różnorodne zabiegi przyzębia, dostosowane do twoich szczególnych potrzeb zdrowotnych.

Nierówne zęby

Oferujemy najnowocześniejsze rozwiązanie prostowania zębów za pomocą niewidzialnych aparatów ortodontycznych.

Ubytki i próchnica

Używamy nowoczesnej technologii do wykrywania próchnicy na najwcześniejszych etapach, oszczędzając i zachowując zęby.

Plamy Zębów

Oferujemy kilka zabiegów wybielających, aby rozjaśnić zęby i przywrócić uśmiech na twarzy.

Brakujące Zęby

Możemy przywrócić Twój uśmiech, a także mówić i amp; zdolność jedzenia z zaawansowaną protetyką.

Ogólna opieka dentystyczna

Stomatologia estetyczna

Stomatologia zachowawcza

Opieka w nagłych wypadkach

CZY MASZ SYTUACJĘ AWARYJNĄ?

Jesteśmy tutaj aby Ci pomóc!

Nie wahaj się skorzystać z pilnej opieki dentystycznej, jeśli wystąpi którykolwiek z następujących objawów:

• Silny ból zęba lub krwawienie
  • Złamany ząb lub szczęka
  • Utracone wypełnienie dentystyczne lub korona
  • Obiekt utknął w zębach