Kompleksowe usługi dentystyczne

W naszej klinice oferujemy kompleksowe usługi ze wszystkich dziedzin stomatologii. Oprócz wysokiej klasy sprzętu dentystycznego i materiałów wysokiej jakości wszystkie usługi świadczone są w komfortowym, luksusowym otoczeniu. Nowi pacjenci są mile widziani dzięki bezpłatnej konsultacji dotyczącej zdrowia jamy ustnej.

Ból zęba

Ból zęba może być spowodowany różnymi problemami. Badanie ustne może pomóc ustalić przyczynę.

Lęk dentystyczny

Oferujemy szeroki zakres usług, które pomogą Ci przezwyciężyć lęk i wreszcie cieszyć się dobrym zdrowiem jamy ustnej.

Złamany lub rozdrobniony ząb

Wyszczerbione zęby można leczyć przez połączenie kosmetyczne lub odbudowę porcelany.

Choroba przyzębia

Oferujemy różnorodne zabiegi przyzębia, dostosowane do twoich szczególnych potrzeb zdrowotnych.

Nierówne zęby

Oferujemy najnowocześniejsze rozwiązanie prostowania zębów za pomocą niewidzialnych aparatów ortodontycznych.

Ubytki i próchnica

Używamy nowoczesnej technologii do wykrywania próchnicy na najwcześniejszych etapach, oszczędzając i zachowując zęby.

Plamy Zębów

Oferujemy kilka zabiegów wybielających, aby rozjaśnić zęby i przywrócić uśmiech na twarzy.

Brakujące Zęby

Możemy przywrócić Twój uśmiech, a także mówić i amp; zdolność jedzenia z zaawansowaną protetyką.

Ogólna opieka dentystyczna

Stomatologia estetyczna

Stomatologia zachowawcza

Opieka w nagłych wypadkach

CZY MASZ SYTUACJĘ AWARYJNĄ?

Jesteśmy tutaj aby Ci pomóc!

Nie wahaj się skorzystać z pilnej opieki dentystycznej, jeśli wystąpi którykolwiek z następujących objawów:

• Silny ból zęba lub krwawienie
  • Złamany ząb lub szczęka
  • Utracone wypełnienie dentystyczne lub korona
  • Obiekt utknął w zębach

Pilna opieka dentystyczna

tel./fax: +48 32 43 42 671
kom.: +48 605 682 225

Godziny Otwarcia

wt, pt 08:00–21:00 pon, śr, czw 14:00–21:00

os. Ks. Władysława 27, 44-240 Żory

Konsultacja dotycząca zdrowia jamy ustnej

zapytaj

Obejmuje zdjęcie rentgenowskie całego jamy ustnej i plan leczenia

Egzamin i sprawdzanie

zapytaj

Obejmuje pełne czyszczenie jamy ustnej

Białe wypełnienie

Zawiera 1 wypełnienie kompozytowe

Laserowe wybielanie zębów

zapytaj

Wybielanie zębów w całości podczas jednej wizyty.

OPCJE PŁATNOŚCI

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam massa ligula, aliquet euismod eleifend vitae, interdum ut mi. Praesent fringilla pharetra sapien sit amet semper. Nunc id massa ut mi tempus mattis ac eu lectus. Praesent egestas eleifend porta. Sed posuere venenatis libero quis tempor. Nulla metus mi, malesuada eu risus nec, placerat imperdiet ex.

UBEZPIECZENIE

ZAPYTAJ O TERMIN