LECZENIE ENDODONTYCZNE

Piękny uśmiech

Leczenie endodontyczne (kanałowe) wykonujemy gdy bakterie próchnicowe zainfekują wnętrze zęba, czyli miazgę lub dojdzie do jej obumarcia z innej przyczyny.
Leczenie tkanek w stanie zapalnym wewnątrz zęba oraz otaczających wierzchołek korzenia wykonujemy nowoczesnymi technikami i materiałami wg. światowych wytycznych. Używamy materiały wysokiej jakości korzystając z mikroskopu w trakcie leczenia, co zwiększa skuteczność.

Dzięki nowoczesnym techniką leczenia endodontyczncgo w mikroskopie, potrafimy uratować zęby, które przeznaczone były do usunięcia. Leczenie kanałowe polega na usunięciu zainfekowanej tkanki z komory i kanałów zęba, ukształtowaniu i dokładnym oczyszczeniu, poszerzeniu kanałów oraz szczelnym ich wypełnieniu - co zapobiega ponownej infekcji zęba. Oferujemy specjalistyczne leczenie kanałowe przez wykwalifikowanych ekspertów, powtórne leczenie kanałowe, leczenie kanałowe trudnych przypadków klinicznych, kanałów zakrzywionych, zobliterowanych, powikłań wynikłych w trakcie leczenia, usuwanie złamanych narzędzi kanałowych.

Dentures

Implanty stomatologiczne

Wymiana brakujących zębów

Protezy

Zwracając swój uśmiech

Korony dentystyczne

Ratowanie naturalnych zębów

Licówki porcelanowe

Perfekcyjny Uśmiech

ZAPYTAJ O SPOTKANIE

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w naszych godzinach pracy. Pilna opieka stomatologiczna będzie zapewniona zwykle tego samego dnia.

os. Księcia Władysława 27 Żory

Godziny Otwarcia